Παρακαλείστε να υποβάλετε την εργασία σας έως την Δευτέρα 25 Αυγούστου 2025, 23:55μμ.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το έγγραφο με την προδιαγραφή της εργασίας που βρίσκεται πιο κάτω. Παρακαλώ ανεβάστε την εργασία σας εγκαίρως για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα.
Παρακαλείστε να υποβάλετε την εργασία σας έως την Δευτέρα 25 Αυγούστου 2025, 23:55μμ.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το έγγραφο με την προδιαγραφή της εργασίας που βρίσκεται πιο κάτω. Παρακαλώ ανεβάστε την εργασία σας εγκαίρως για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα.
Παρακαλείστε να υποβάλετε την εργασία σας έως την Δευτέρα 25 Αυγούστου 2025, 23:55μμ.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το έγγραφο με την προδιαγραφή της εργασίας που βρίσκεται πιο κάτω. Παρακαλώ ανεβάστε την εργασία σας εγκαίρως για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα.
Παρακαλείστε να υποβάλετε την κύρια εργασία σας έως την Δευτέρα 25η Αυγούστου 2025, 23:55μμ.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το έγγραφο με την προδιαγραφή της εργασίας . Παρακαλώ ανεβάστε την εργασία σας εγκαίρως για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα.
Οι στόχοι του μαθήματος είναι να παρέχει στους φοιτητές γνώσεις και εμπειρία σχετικά με:
Οι παρακάτω τηλεσυναντήσεις είναι οριστικές και σύμφωνες με το πρόγραμμα μεταπτυχιακών μαθημάτων. Σε περίπτωση εκτάκτου αλλαγής θα ενημερωθείτε εγκαίρως μέσω email.
Δραστηριότητα 1
Το Φόρουμ είναι ανοιχτό και περιμένει τη συμμετοχή σας!
Διαδραστική δραστηριότητα 1 - Διαμορφωτική Αξιολόγηση
Αναζητήστε στο διαδίκτυο, σε ατομικό επίπεδο, εργαλεία CASE, καθώς και εργαλεία που χρησιμοποιούν Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) που υπάρχουν και μπορούν να βοηθήσουν στο σχεδιασμό συστημάτων. Με βάση τα ευρήματα σας και τις πληροφορίες που συλλέξατε για αυτά, καταγράψτε τις δυνατότητες του κάθε εργαλείου, όπως τη μοντελοποίηση UML, την παραγωγή κώδικα, τη συνεργασία ή τη χρήση AI για την αυτόματη ανάλυση και σχεδίαση και συζητήστε με τους συμφοιτητές σας στο Forum πιο κάτω, για το ποιο από αυτά θα ήταν η ιδανικότερη επιλογή για την σχεδίαση ενός συστήματος, έχοντας στο μυαλό σας ότι θα το χρησιμοποιήσετε στα πλαίσια του μαθήματος σε μελλοντικές εργασίες.
Αυτή η δραστηριότητα δεν είναι βαθμολογούμενη. Θα δοθεί διαμορφωτική ανατροφοδότηση.
Ημερομηνία παράδοσης: Κυριακή 23 Φλεβάρη 2025, 23:55μ.μ.
Συνεργατική Δραστηριότητα 1
Ήρθε η ώρα να γνωριστείτε! Θα πρέπει να συνεργαστείτε. Το Φόρουμ είναι ανοιχτό και περιμένει τη συμμετοχή σας!
Πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν πλέον κάποια εκδοχή του Scrum, συμπεριλαμβανομένων των Netflix, Google, Yahoo κ.λπ. Προκειμένου να αποκτήσετε μια αίσθηση για το πώς εφαρμόζεται η ευέλικτη μεθοδολογία στον πραγματικό κόσμο, δείτε μερικές μελέτες περιπτώσεων. Αρκετές από αυτές μπορείτε να τις βρείτε στη διεύθυνση: Case Studies | Scrum.org. Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε περαιτέρω πηγές στο διαδίκτυο. Επίσης, στον πιο κάτω σύνδεσμο, θα βρείτε μελέτες περιπτώσεων για το πως εφαρμόζεται η Kanban στον προγραμματικό κόσμο: Case Studies | Kanban Library | Lean & Kanban Resources. Τέλος, στον πιο κάτω σύνδεσμο, θα βρείτε μελέτες περιπτώσεων για το πως εφαρμόζεται το DevOps στον προγραμματικό κόσμο DevOps Case Studies: 5 Real-World Examples with Insights. Σε ομάδες μελετήστε τουλάχιστον 2 από αυτές τις μελέτες περίπτωσης για κάθε μεθοδολογία (2 από την Scrum 2 απο την Kanban, 2 από DevOps) και εξετάστε τις ακόλουθες ερωτήσεις:
Σημειώσεις:
Αυτή η δραστηριότητα δεν είναι βαθμολογούμενη. Θα δοθεί διαμορφωτική ανατροφοδότηση.
Ημερομηνία παράδοσης: Κυριακή 2 Μαρτίου 2025, 23:55μ.μ.
Ατομική Δραστηριότητα 2
Σας παρουσιάζεται μια ενδιαφέρουσα μελέτη περίπτωσης, “Μικρά βήματα προς Scrum: Πώς το Babycenter.com έκανε την πολιτιστική μετάβαση στην ευέλικτη ανάπτυξη λογισμικού (Wallace 2021), ως διαμορφωτική αξιολόγηση, που στοχεύει να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τη μετάβαση της εταιρίας Babycenter.com από μια αδόμητη διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού στη μεθοδολογία Scrum. Μέσα από ερωτήσεις που εξετάζουν τις διαφορές ανάμεσα στην παλιά και τη νέα διαδικασία, τις απαραίτητες πολιτιστικές αλλαγές και τις προκλήσεις που προέκυψαν, θα έχετε την ευκαιρία να αναλύσετε τη σημασία της ευέλικτης ανάπτυξης λογισμικού και να αξιολογήσετε τον αντίκτυπο των οργανωτικών και πολιτιστικών αλλαγών στην απόδοση των ομάδων και της επιχείρησης συνολικά.
Διαβαστε την μελέτη περίπτωσης προσεκτικά και απαντήστε τις πιο κάτω ερωτήσεις. Μοιραστείτε τις απαντήσεις σας στο φόρουμ για σχολιασμό και συζήτηση.
Αυτή η δραστηριότητα δεν είναι βαθμολογούμενη. Θα δοθεί διαμορφωτική ανατροφοδότηση.
Ημερομηνία παράδοσης: Κυριακή 2 Μαρτίου 2025, 23:55μ.μ.
Ομαδική Δραστηριότητα 1
Βασιζόμενοι στη μελέτη περίπτωσης που θα βρείτε πιο κάτω, θα εφαρμόσετε τη μεθοδολογία SSM. Ο αρχικός σας στόχος είναι η δημιουργία ενός Rich Picture, το οποίο θα περιλαμβάνει:
Με βάση το Rich Picture που δημιουργήσατε, θα αναπτύξετε ένα Root Definition για ένα σύστημα που θα μπορούσε να επιλύσει τα προβλήματα που εντοπίσατε. Στη συνέχεια, θα ελέγξετε τον Root Definition χρησιμοποιώντας το πλαίσιο CATWOE, εστιάζοντας στα εξής:
Αυτή η δραστηριότητα θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τη χρήση της SSM για την ανάλυση σχεδιασμό προβλημάτων, πριν προχωρήσουμε με τον ορισμό της λύσης.
Παρακαλείται μόνο ένα μέλος από την ομάδα σας να ανεβάσει την εργασία σας στο Forum για συζήτηση. Βεβαιωθείτε ότι όλα τα ονόματα των μελών της ομάδας αναγράφονται στο έγγραφο που θα ανεβάσετε.
Αυτή η δραστηριότητα δεν είναι βαθμολογούμενη. Θα δοθεί διαμορφωτική ανατροφοδότηση.
Ημερομηνία παράδοσης: Κυριακή 9 Μαρτίου 2025, 23:55μ.μ.
Παρακαλείστε να υποβάλετε την ομαδική εργασία σας έως την Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025, 23:55μμ.
Όλα τα μέλη της ομάδας θα πρέπει να υποβάλουν ξεχωριστά το pdf file με την ομαδικη. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το έγγραφο με την προδιαγραφή της εργασίας που βρίσκεται πιο κάτω. Παρακαλώ ανεβάστε την εργασία σας εγκαίρως για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα.
Δραστηριότητα 1
Το Φόρουμ είναι ανοιχτό και περιμένει τη συμμετοχή σας!
Χρησιμοποιώντας τη μελέτη περίπτωσης που παρέχεται πιο κάτω, εργαστείτε στις ομάδες σας για να λύσετε τις ακόλουθες ασκήσεις. Παρακαλείται μόνο ένα μέλος από την ομάδα σας να ανεβάσει την εργασία σας στο Forum για συζήτηση. Βεβαιωθείτε ότι όλα τα ονόματα των μελών της ομάδας αναγράφονται στο έγγραφο που θα ανεβάσετε.
Αυτή η δραστηριότητα δεν βαθμολογείται. Θα δοθεί διαμορφωτική ανατροφοδότηση.
Ημερομηνία προθεσμίας: Κυριακή, 23 Μάρτη 2025, 23:55μμ
Δραστηριότητα 1
Το Φόρουμ είναι ανοιχτό και περιμένει τη συμμετοχή σας!
Χρησιμοποιώντας τη μελέτη περίπτωσης που παρέχεται πιο κάτω, εργαστείτε ατομικά για να λύσετε τις ακόλουθες ασκήσεις. Ανεβάστε το έγγραφο που θα δημιουργήσετε στο forum.
Άσκηση 1: Προσδιορίστε τους κύριους UML actors και τις κύριες περιπτώσεις χρήσης(Use cases) με τις οποίες σχετίζονται. Δεν είναι απαραίτητο να σχεδιάσετε διάγραμμα use case σε αυτό το στάδιο
Άσκηση 2: Δημιουργήστε ένα λεπτομερές διάγραμμα Use Case από την προοπτική ενός από τους κύριους ηθοποιούς σας (πελάτης). Προσδιορίστε secondary UML actors και προσθέστε λεπτομέρειες σχεδίασης (<<includes>> και <<extends>>) για τα κύρια use cases.
Άσκηση 3: Προετοιμάστε ένα σενάριο περίπτωσης χρήσης (Use case scenario) για μία από τις κύριες περιπτώσεις χρήσης (use cases) που περιλαμβάνονται στο διάγραμμά σας για παράδειγμα ("Πραγματοποίηση Παραγγελίας/Place Order") . Φροντίστε να αναφέρετε σωστά τις ενέργειες του actor (actor’s actions) και την απόκριση του συστήματος (system response).
Άσκηση 4: Χρησιμοποιήστε ένα από τα εργαλεία CASE που προτείνονται για τη δημιουργία του UML διαγράμματος περίπτωσης χρήσης (use case diagram).
Αυτή η δραστηριότητα δεν βαθμολογείται. Θα δοθεί διαμορφωτική ανατροφοδότηση.
Ημερομηνία προθεσμίας: Κυριακή, 30 Μάρτη 2025, 23:55μμ.
Παρακαλείστε να υποβάλετε την ομαδική εργασία σας έως την Δευτέρα 28 Απρίλη 2025, 23:55μμ.
Όλα τα μέλη της ομάδας θα πρέπει να υποβάλουν ξεχωριστά το pdf file με την ομαδικη. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το έγγραφο με την προδιαγραφή της εργασίας που βρίσκεται πιο κάτω. Παρακαλώ ανεβάστε την εργασία σας εγκαίρως για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα.
Δραστηριότητα 1
Το Φόρουμ είναι ανοιχτό και περιμένει τη συμμετοχή σας!
Χρησιμοποιώντας τη μελέτη περίπτωσης που παρέχεται πιο κάτω, εργαστείτε στις ομάδες σας για να λύσετε τις ακόλουθες ασκήσεις. Παρακαλείται μόνο ένα μέλος από την ομάδα σας να ανεβάσει την εργασία σας (έγγραφο) στο Forum για συζήτηση. Βεβαιωθείτε ότι όλα τα ονόματα των μελών της ομάδας αναγράφονται στο έγγραφο που θα ανεβάσετε.
Αυτή η δραστηριότητα δεν βαθμολογείται. Θα δοθεί διαμορφωτική ανατροφοδότηση.
Ημερομηνία προθεσμίας: Κυριακή, 13 Απρίλη 2025, 23:55μμ
Δραστηριότητα 1
Το Φόρουμ είναι ανοιχτό και περιμένει τη συμμετοχή σας!
Αυτή την εβδομάδα θα εργαστείτε ατομικά. Θα συνεχίσετε να δουλεύετε πάνω στην ίδια μελέτη περίπτωσης που εξετάσαμε την προηγούμενη εβδομάδα, για την οποία σας δόθηκαν ενδεικτικά διαγράμματα (use case, class diagram και object sequence diagram). Χρησιμοποιώντας τη συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης, καλείστε να απαντήσετε στις παρακάτω ασκήσεις.
Αυτή η δραστηριότητα δεν βαθμολογείται. Θα δοθεί διαμορφωτική ανατροφοδότηση.
Ημερομηνία προθεσμίας: Κυριακή, 4 Μάη 2025, 23:55μμ
Δραστηριότητα 1
Το Φόρουμ είναι ανοιχτό και περιμένει τη συμμετοχή σας!
Αυτή την εβδομάδα θα εργαστείτε ατομικά. Στο παρακάτω έγγραφο σας δίνεται ένα σύνολο ασκήσεων, μέσω των οποίων καλείστε να δημιουργήσετε τα τρία βασικά διαγράμματα που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο της Δομημένης Προσέγγισης για την Ανάλυση και Σχεδίαση Συστημάτων
Αυτή η δραστηριότητα δεν βαθμολογείται. Θα δοθεί διαμορφωτική ανατροφοδότηση.
Ημερομηνία προθεσμίας: Κυριακή, 11 Μάη 2025, 23:55μμ
Παρακαλείστε να υποβάλετε την ομαδική εργασία σας έως την Κυριακή 25 Μάη 2025, 23:55μμ.
Όλα τα μέλη της ομάδας θα πρέπει να υποβάλουν ξεχωριστά το pdf file με την ομαδικη. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το έγγραφο με την προδιαγραφή της εργασίας που βρίσκεται πιο κάτω. Παρακαλώ ανεβάστε την εργασία σας εγκαίρως για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα.
Δραστηριότητα 1
Το Φόρουμ είναι ανοιχτό και περιμένει τη συμμετοχή σας!
Αυτή την εβδομάδα θα εργαστείτε ατομικά. Mελετήστε τα δύο πιο κάτω άρθρα και στη συνέχεια απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα. Στηρίξτε τις απαντήσεις σας με παραδείγματα ή ιδέες από τα κείμενα. Στη συνέχεια, αναρτήστε τις σκέψεις σας στο φόρουμ του μαθήματος.
Ερωτήσεις:
Αυτή η δραστηριότητα δεν βαθμολογείται. Θα δοθεί διαμορφωτική ανατροφοδότηση.
Ημερομηνία προθεσμίας: Κυριακή 1η Ιουνίου 2025, 23:55μμ
Αυτό το πεδίο προορίζεται για την υποβολή της ομαδικής σας εργασίας. Παρακαλώ διαβάστε προσεκτικά τις απαιτήσεις της εργασίας για περισσότερες πληροφορίες.
Η κύρια αυτή εργασία θα πρέπει να υποβληθεί εδώ μέσω του Moodle κάνοντας κλικ στον ακόλουθο σύνδεσμο υποβολής εργασίας.
Σας υπενθυμίζω ότι ΔΕΝ επιτρέπονται πολλαπλές υποβολές. Εάν υποβάλετε μια προηγούμενη υποβολή στο σύστημα, τότε αυτή θα πρέπει να αφαιρεθεί και να προστεθεί μια νέα. Ωστόσο, αυτό θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα να χάσετε την προθεσμία, εάν αυτό γίνει κοντά στην ώρα λήξης της προθεσμίας. Η περίοδος από τις 22:00 μ.μ. της ημερομηνίας λήξης της προθεσμίας είναι μια περίοδος με δική σας ευθύνη, γι' αυτό παρακαλείστε να ανεβάσετε την εργασία σας αρκετά νωρίτερα την ημέρα λήξης της προθεσμίας.
Προθεσμία υποβολής κύριας ομαδικής εργασίας: Κυριακή 1η Ιουνίου 2025, 23:55μμ.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
Θα δουλέψουμε πάνω σε αυτή τη δραστηριότητα στην τάξη κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου μας. Δεν χρειάζεται να προηγηθεί οποιαδήποτε προεργασία.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
The art and science of asking questions is the source of all knowledge. Thomas Berger |
At our University, we envision the creation of a community of knowledge-seeking. There is a difference between knowing something and understanding it in depth. How much do you understand the information you have been offered?
Express your questions and contribute to the creation of a vibrant group of exploration of scientific truth.
Do you think you can explain what you have learned? Become an assistant to your instructor and practice explaining and documenting scientific facts.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
Μη διστάσετε να θέσετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις έχετε σχετικά με τις τελικές εξετάσεις αυτού του μαθήματος.