Ολοκληρώνοντας το μάθημα θα είστε σε θέση:
1. Σε επίπεδο Γνώσεων |
1.1. Να περιγράφετε την πολιτική της Ε.Ε. στους τομείς της αστυνομικής και δικαστικής συνεργασίας. 1.2. Να αναλύετε τη βαρύτητα των δικαστικών αποφάσεων και τις τρέχουσες νομοθετικές πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της δικαστικής και αστυνομικής συνεργασίας στην Ε.Ε. |
2. Σε επίπεδο Δεξιοτήτων |
2.1. Να εφαρμόζετε αποτελεσματικά το υφιστάμενο πολιτικό και νομικό πλαίσιο της δικαστικής και αστυνομικής συνεργασίας στην Ε.Ε. σε διάφορες περιπτώσεις. |
3. Σε επίπεδο Ικανοτήτων |
3.1. Να εξετάζετε ανεξάρτητα τα νομοθετικά κείμενα και τις τρέχουσες νομοθετικές πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της δικαστικής και αστυνομικής συνεργασίας στην Ε.Ε. 3.2. Να αξιολογείτε τις αποφάσεις των οργάνων και των δικαστικών κρίσεων του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. |
Το μάθημα εξυπηρετεί τα παρακάτω μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος:
1η τηλεδιάσκεψη @07.03.2025 ώρα 17.00-19.00:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3asrHWoxZD1TbyGriDyNHdbAsyLfsBOgrmcYZmlxWqfDw1%40thread.tacv2/1739276531492?context=%7b%22Tid%22%3a%2288fc89f3-5880-4aaa-a5be-31bfa0b05fa3%22%2c%22Oid%22%3a%229caef75e-63ee-4d33-9351-943ebb352a53%22%7d
2η τηλεδιάσκεψη @20.03.2025 ώρα 17.00-19.00:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3asrHWoxZD1TbyGriDyNHdbAsyLfsBOgrmcYZmlxWqfDw1%40thread.tacv2/1739276579456?context=%7b%22Tid%22%3a%2288fc89f3-5880-4aaa-a5be-31bfa0b05fa3%22%2c%22Oid%22%3a%229caef75e-63ee-4d33-9351-943ebb352a53%22%7d
3η τηλεδιάσκεψη @03.04.2025 ώρα 17.00-19.00:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3asrHWoxZD1TbyGriDyNHdbAsyLfsBOgrmcYZmlxWqfDw1%40thread.tacv2/1739276615549?context=%7b%22Tid%22%3a%2288fc89f3-5880-4aaa-a5be-31bfa0b05fa3%22%2c%22Oid%22%3a%229caef75e-63ee-4d33-9351-943ebb352a53%22%7d
4η τηλεδιάσκεψη @02.05.2025 ώρα 17.00-19.00:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3asrHWoxZD1TbyGriDyNHdbAsyLfsBOgrmcYZmlxWqfDw1%40thread.tacv2/1739276639733?context=%7b%22Tid%22%3a%2288fc89f3-5880-4aaa-a5be-31bfa0b05fa3%22%2c%22Oid%22%3a%229caef75e-63ee-4d33-9351-943ebb352a53%22%7d
5η τηλεδιάσκεψη @15.05.2025 ώρα 17.00-19.00:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3asrHWoxZD1TbyGriDyNHdbAsyLfsBOgrmcYZmlxWqfDw1%40thread.tacv2/1739276671379?context=%7b%22Tid%22%3a%2288fc89f3-5880-4aaa-a5be-31bfa0b05fa3%22%2c%22Oid%22%3a%229caef75e-63ee-4d33-9351-943ebb352a53%22%7d
6η τηλεδιάσκεψη @23.05.2025 ώρα 17.00-19.00:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3asrHWoxZD1TbyGriDyNHdbAsyLfsBOgrmcYZmlxWqfDw1%40thread.tacv2/1739276700979?context=%7b%22Tid%22%3a%2288fc89f3-5880-4aaa-a5be-31bfa0b05fa3%22%2c%22Oid%22%3a%229caef75e-63ee-4d33-9351-943ebb352a53%22%7d
Ρούμπρικα αξιολόγησης με προθεσμίες |
||
Είδος αξιολόγησης |
Ποσοστό % επί του τελικού βαθμού |
|
Α. Βαθμολογούμενες διαδραστικές δραστηριότητες |
20% Για να υπάρξει προβιβάσιμος βαθμός δραστηριοτήτων θα πρέπει να εκτελεστούν υποχρεωτικά και οι 4 δραστηριότητες |
|
Βαθμολογούμενη διαδραστική δραστηριότητα 1 - Εβδομάδα 2 - Κριτική ανάλυση - Υποβολή ως: 09.03.2025 |
5% |
|
Βαθμολογούμενη διαδραστική δραστηριότητα 2 - Εβδομάδα 5 - Δραστηριότητα με άρθρο - Υποβολή ως: 06.04.2025 |
5% |
|
Βαθμολογούμενη διαδραστική δραστηριότητα 3 - Εβδομάδα 9 - Γραπτή άποψη - Υποβολή ως: 18.05.2025 |
5% |
|
Βαθμολογούμενη διαδραστική δραστηριότητα 4 - Εβδομάδα 11 - Μελέτη περίπτωσης - Υποβολή ως: 27.05.2025 |
5% |
|
Β. Εργασία Εξαμήνου Υποβολή ως: 12.05.2025 |
Περιεχόμενο ιδεών (40 μονάδες) |
20% |
Δομή (15 μονάδες) |
||
Παρουσίαση (10 μονάδες) |
||
Γλώσσα (10 μονάδες) |
||
Έρευνα (25 μονάδες) |
||
Σύνολο: 100 μονάδες |
||
Γ. Τελικές εξετάσεις |
60% |
|
Σύνολο |
100% |
|
Αριθμός Πιστωτικών Μονάδων ECTS |
1.9 |
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
Βασικές αρχές και στρατηγικές
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.
|
Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger |
Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;
Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.
Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.