loader image
Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
Αρχική

Περιγραφή θέματος

  • Αξιολόγηση Μαθήματος και Aκαδημαϊκών - Instructor and Course Evaluation

  • ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ανακοινώσεις

  • Σκοπός και Στόχοι του Μαθήματος

    target icon

    Ολοκληρώνοντας το μάθημα θα είστε σε θέση: 

    1. Σε επίπεδο Γνώσεων

    1.1. Να  περιγράφετε την πολιτική της Ε.Ε. στους τομείς της αστυνομικής και δικαστικής συνεργασίας.

    1.2. Να αναλύετε τη βαρύτητα των δικαστικών αποφάσεων και τις τρέχουσες νομοθετικές πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της δικαστικής και αστυνομικής συνεργασίας στην Ε.Ε.

    2. Σε επίπεδο Δεξιοτήτων

    2.1. Να εφαρμόζετε αποτελεσματικά το υφιστάμενο πολιτικό και νομικό πλαίσιο της δικαστικής και αστυνομικής συνεργασίας στην Ε.Ε. σε διάφορες περιπτώσεις.

    3. Σε επίπεδο Ικανοτήτων

    3.1. Να εξετάζετε ανεξάρτητα  τα νομοθετικά κείμενα και τις τρέχουσες νομοθετικές πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της δικαστικής και αστυνομικής συνεργασίας στην Ε.Ε.

    3.2. Να αξιολογείτε τις αποφάσεις των οργάνων και των δικαστικών κρίσεων του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

  • Μαθησιακά Αποτελέσματα

    outcome icon

    Το μάθημα εξυπηρετεί τα παρακάτω μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος:

    1. Ο φοιτητής θα αντιληφθεί τη σημασία της αστυνομικής και δικαστικής συνεργασίας ως βασικού τομέα του Χώρου Ελευθερίας, Ασφάλειας και Δικαιοσύνης για την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση
    2. Θα είναι σε θέση να ερευνά τα νομοθετικά κείμενα και τις τρέχουσες νομοθετικές πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της δικαστικής και αστυνομικής συνεργασίας στην Ε.Ε. 
    3. Θα μελετά εμπειρικά περιπτώσεις και θα σχολιάζει τη σχετική με την αστυνομική και δικαστική συνεργασία νομολογία του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
    4. Θα αναλύει κριτικά την πολιτική της Ε.Ε. στους τομείς της αστυνομικής και δικαστικής συνεργασίας
    5. Θα αναλύσει κριτικά τις προσπάθειες περαιτέρω ενίσχυσης της αστυνομικής και δικαστικής συνεργασίας
  • Βιβλιογραφία

    books icon

  • Καθορισμένες Τηλεσυναντήσεις

    teleconference

    1η τηλεδιάσκεψη @07.03.2025 ώρα 17.00-19.00: 

    https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3asrHWoxZD1TbyGriDyNHdbAsyLfsBOgrmcYZmlxWqfDw1%40thread.tacv2/1739276531492?context=%7b%22Tid%22%3a%2288fc89f3-5880-4aaa-a5be-31bfa0b05fa3%22%2c%22Oid%22%3a%229caef75e-63ee-4d33-9351-943ebb352a53%22%7d

    2η τηλεδιάσκεψη @20.03.2025 ώρα 17.00-19.00: 

    https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3asrHWoxZD1TbyGriDyNHdbAsyLfsBOgrmcYZmlxWqfDw1%40thread.tacv2/1739276579456?context=%7b%22Tid%22%3a%2288fc89f3-5880-4aaa-a5be-31bfa0b05fa3%22%2c%22Oid%22%3a%229caef75e-63ee-4d33-9351-943ebb352a53%22%7d

    3η τηλεδιάσκεψη @03.04.2025 ώρα 17.00-19.00: 

    https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3asrHWoxZD1TbyGriDyNHdbAsyLfsBOgrmcYZmlxWqfDw1%40thread.tacv2/1739276615549?context=%7b%22Tid%22%3a%2288fc89f3-5880-4aaa-a5be-31bfa0b05fa3%22%2c%22Oid%22%3a%229caef75e-63ee-4d33-9351-943ebb352a53%22%7d

    4η τηλεδιάσκεψη @02.05.2025 ώρα 17.00-19.00: 

    https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3asrHWoxZD1TbyGriDyNHdbAsyLfsBOgrmcYZmlxWqfDw1%40thread.tacv2/1739276639733?context=%7b%22Tid%22%3a%2288fc89f3-5880-4aaa-a5be-31bfa0b05fa3%22%2c%22Oid%22%3a%229caef75e-63ee-4d33-9351-943ebb352a53%22%7d

    5η τηλεδιάσκεψη @15.05.2025 ώρα 17.00-19.00: 

    https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3asrHWoxZD1TbyGriDyNHdbAsyLfsBOgrmcYZmlxWqfDw1%40thread.tacv2/1739276671379?context=%7b%22Tid%22%3a%2288fc89f3-5880-4aaa-a5be-31bfa0b05fa3%22%2c%22Oid%22%3a%229caef75e-63ee-4d33-9351-943ebb352a53%22%7d

    6η τηλεδιάσκεψη @23.05.2025 ώρα 17.00-19.00: 

    https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3asrHWoxZD1TbyGriDyNHdbAsyLfsBOgrmcYZmlxWqfDw1%40thread.tacv2/1739276700979?context=%7b%22Tid%22%3a%2288fc89f3-5880-4aaa-a5be-31bfa0b05fa3%22%2c%22Oid%22%3a%229caef75e-63ee-4d33-9351-943ebb352a53%22%7d

  • Προγραμματισμένες Μαθησιακές Δραστηριότητες

    test icon

    Ρούμπρικα αξιολόγησης με προθεσμίες

    Είδος αξιολόγησης

    Ποσοστό % επί του τελικού βαθμού

    Α. Βαθμολογούμενες διαδραστικές δραστηριότητες

    20%

    Για να υπάρξει προβιβάσιμος βαθμός δραστηριοτήτων θα πρέπει να εκτελεστούν υποχρεωτικά και οι 4 δραστηριότητες

    Βαθμολογούμενη διαδραστική δραστηριότητα 1

    -          Εβδομάδα 2

    -          Κριτική ανάλυση

    -          Υποβολή ως: 09.03.2025

    5%

    Βαθμολογούμενη διαδραστική δραστηριότητα 2

    -          Εβδομάδα 5

    -          Δραστηριότητα με άρθρο

    -          Υποβολή ως: 06.04.2025

    5%

    Βαθμολογούμενη διαδραστική δραστηριότητα 3

    -          Εβδομάδα 9

    -          Γραπτή άποψη

    -          Υποβολή ως: 18.05.2025

    5%

    Βαθμολογούμενη διαδραστική δραστηριότητα 4

    -          Εβδομάδα 11

    -          Μελέτη περίπτωσης

    -          Υποβολή ως: 27.05.2025

    5%

    Β. Εργασία Εξαμήνου

    Υποβολή ως: 12.05.2025

    Περιεχόμενο ιδεών (40 μονάδες)

    20%

    Δομή (15 μονάδες)

    Παρουσίαση (10 μονάδες)

    Γλώσσα (10 μονάδες)

    Έρευνα (25 μονάδες)

    Σύνολο: 100 μονάδες

    Γ. Τελικές εξετάσεις

    60%

    Σύνολο

    100%

    Αριθμός Πιστωτικών Μονάδων ECTS

    1.9

  • Ενδιάμεση Αξιολόγηση

  • Πρώτη Εβδομάδα

    no1

    • forum image


      Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger

      Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;

      Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.

      Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.

       

  • Δεύτερη Εβδομάδα

    no1

  • Τρίτη Εβδομάδα

    no1

    • forum image


      Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger

      Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;

      Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.

      Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.

       

  • Τέταρτη Εβδομάδα

    • forum image


      Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger

      Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;

      Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.

      Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.

       

  • Πέμπτη Εβδομάδα

    no1

  • Έκτη Εβδομάδα

    no1

    • forum image


      Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger

      Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;

      Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.

      Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.

       

  • Έβδομη Εβδομάδα

    no1

    • forum image


      Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger

      Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;

      Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.

      Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.

       

  • Όγδοη Εβδομάδα

    no1

  • Περίοδος Διακοπών

    relax

  • Ένατη Εβδομάδα

    no1

  • Δέκατη Εβδομάδα

    no1

    • forum image


      Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger

      Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;

      Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.

      Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.

       

  • Ενδέκατη Εβδομάδα

    no1

  • Δωδέκατη Εβδομάδα

    no1

    • forum image


      Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger

      Στο Πανεπιστήμιό μας οραματιζόμαστε τη δημιουργία μιας κοινότητας αναζήτησης της γνώσης. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να γνωρίζω κάτι και στο να το κατανοώ σε βάθος. Εσείς πόσο κατανοείτε τις πληροφορίες που σας προσφέρθηκαν;

      Εκφράστε τις απορίες σας και συμβάλλετε στη δημιουργία μιας ζωντανής ομάδας διερεύνησης της επιστημονικής αλήθειας.

      Νομίζετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τα όσα μάθατε; Γίνετε βοηθός του διδάσκοντος σας και εξασκηθείτε στο να εξηγείτε και να τεκμηριώνετε επιστημονικά δεδομένα.

       

  • Δέκατη Τρίτη Εβδομάδα

    no13

  • Περίοδος Τελικών Εξετάσεων

    exams

  • Θέμα 25

  • Final Exam - Τελική Εξέταση