loader image
Skip to main content
Home

Topic outline

  • Πληροφορίες για τις Τελικές Εξετάσεις Εαρινού Εξαμήνου 2025

  • Αξιολόγηση Μαθήματος και Aκαδημαϊκών - Instructor and Course Evaluation

  • Ανακοινώσεις

  • Γενικό Φόρουμ Συζήτησης και Επίλυσης Αποριών

    forum image


    Η τέχνη και η επιστήμη των ερωτήσεων είναι η πηγή κάθε γνώσης. Thomas Berger

  • ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Σημαντικές Ιστοσελίδες

  • Σκοπός και Στόχοι του Μαθήματος

    target icon

    Το μάθημα «Μαθησιακές Δυσκολίες» που προσφέρεται στο τρέχον ακαδημαϊκό εξάμηνο είναι υποχρεωτικό και καταλαμβάνει δεσπόζουσα θέση στα περιεχόμενα του προγράμματος. Σκοπός του μαθήματος είναι η εισαγωγή των φοιτητών στη μελέτη βασικών θεματικών του πεδίου των Μαθησιακών Δυσκολιών. Παρουσιάζει τις σύγχρονες προσεγγίσεις για την έννοια, τη συχνότητα του φαινομένου, τις βασικές αιτιολογικές προσεγγίσεις, τα χαρακτηριστικά μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, καθώς επίσης και τις βασικές διαστάσεις της αξιολόγησης.

    Το μάθημα έχει ως στόχο να εφοδιάσει τον εκπαιδευόμενο με επιστημονικά τεκμηριωμένες μεθόδους υποστήριξης παιδιών σχολικής ηλικίας με Μαθησιακές Δυσκολίες. Αναλύει τις κατάλληλες στρατηγικές μάθησης, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη χρήση γνωστικών και μεταγνωστικών στρατηγικών και παρουσιάζει μία σειρά δραστηριοτήτων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους εκπαιδευτικούς για τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων του διδακτικού τους έργου στην ανάγνωση, τη γραφή και τα μαθηματικά. Τέλος, παρέχει μεθόδους ενίσχυσης του ψυχοκοινωνικού τομέα και εξετάζει την ανάγκη για την έγκαιρη και ολιστική αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών.

    Πιο συγκεκριμένα:

    Στόχος μας θα είναι μέσα από το μάθημα:

    1.  Να εξοικειωθείτε με τους διάφορους ορισμούς γύρω από το φάσμα των Μαθησιακών Δυσκολιών.
    2. Να μελετήσετε τα βασικά χαρακτηριστικά των Μαθησιακών Δυσκολιών που παρουσιάζονται στους μαθητές, ανάλογα με την περιοχή που παρουσιάζονται τα διάφορα ελλείμματα.
    3. Να αποκτήσετε γνώσεις και δεξιότητες που θα σας βοηθήσουν να χειρίζεστε αποτελεσματικά τις μαθησιακές των μαθητών/τριών σας.
    4. Να αποκτήσετε γνώσεις και δεξιότητες που θα σας βοηθήσουν να χειρίζεστε αποτελεσματικά τις ψυχοκοινωνικές δυσκολίες των μαθητών/τριών σας
  • Μαθησιακά Αποτελέσματα

    outcome icon

    Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, αναμένεται να έχετε κατακτήσει τα ακόλουθα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

    Σε επίπεδο Γνώσεων:

    [1.1] Κατανοήσετε τη συνθετότητα αλλά και τους σύγχρονους επιστημονικούς προβληματισμούς γύρω από το πεδίο των Μαθησιακών Δυσκολιών, όπως αυτά αντανακλώνται στα ζητήματα εννοιολογικού προσδιορισμού, δυσκολιών οριοθέτησης, αιτιολογίας και ετερογένειας του πληθυσμού με Μαθησιακές Δυσκολίες.

    [1.2] Εξοικειωθείτε με τα θεωρητικά μοντέλα εκμάθησης της ανάγνωσης, της γραφής και των μαθηματικών και να κατανοήσετε εις βάθος τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν ταπαιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες στα πεδία αυτά. 

    [1.3] Κατανοήσετε την αναγκαιότητα της ύπαρξης του ρόλου σας ως ερευνητών στο πλαίσιο της τάξης για τον εντοπισμό και τη μελέτη των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές σας που αποτυγχάνουν στη σχολική τάξη

    [1.4] Κατανοείτε τη σημασία ύπαρξης σχολείων «φιλικών» προς τις Μαθησιακές Δυσκολίες.

    Σε επίπεδο Δεξιοτήτων:

    [2.1] Εξοικειωθείτε με τις δυσκολίες που παρουσιάζουν τα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες σε μία συστοιχία γνωστικών και μεταγνωστικών δεξιοτήτων (π.χ., μνήμη, φωνολογική επίγνωση). 

    [2.2] Εξοικειωθείτε με παραδείγματα διδακτικών προσεγγίσεων και δραστηριοτήτων που έχουν ως στόχο τη βελτίωση των δυσκολιών στην ανάγνωση, τη γραφή και τα μαθηματικά. 

    [2.3] Διασυνδέσετε τη θεωρία και την έρευνα με την πράξη έτσι ώστε να είστε σε θέση να υποστηρίζετε τα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες που μπορεί να συναντήσετε στις τάξεις σας μέσα από την εφαρμογή στοχευμένων ψυχοεκπαιδευτικών παρεμβάσεων. 

    Σε επίπεδο Ικανοτήτων:

    [3.1] Αποκτήσετε γνώσεις σχετικά με τη συναισθηματική εξέλιξη των μαθητών/-τριών με Μαθησιακές Δυσκολίες και την κοινωνική αποδοχή από τους συνομηλίκους τους. 

    [3.2] Συνεργάζεστε αποτελεσματικά με τους γονείς των παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες και τις δομές παροχής υπηρεσιών για παιδιά και εφήβους με Μαθησιακές Δυσκολίες. 

  • Βιβλιογραφία

    books icon

  • Χρήσιμο Παιδαγωγικό Υλικό για τις Μαθησιακές Δυσκολίες

    Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμο παιδαγωγικό υλικό για τις Μαθησιακές Δυσκολίες για όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. 

    (το υλικό αυτό είναι για προσωπική σας χρήση και δεν αποτελεί εξετάσιμη ύλη του μαθήματος)

  • Καθορισμένες Τηλεσυναντήσεις

    teleconference

    Μάθημα             

    DPSYC 506:  Μαθησιακές Δυσκολίες 

    Όνομα καθηγήτριας

    Δρ. Ειρήνη Ζέρβα

    ΟΜΑΔΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

    ΟΜΑΔΑ 506/17

    Τηλεδιάσκεψη

    Προβλεπόμενη ημερομηνία διεξαγωγής τηλεδιάσκεψης

    26/2/2025

    Ημέρα

    Τετάρτη

          Ώρα

    17:00-19:00

     

     12/3/2025

    Ημέρα

    Τετάρτη

          Ώρα

    19:00-21:00

    28/3/2025

    Ημέρα

    Παρασκευή

          Ώρα

    17:00-19:00

    12/4/2025

    Ημέρα

    Σάββατο

          Ώρα

    12:00-14:00

     

     

    2/5/2025

    Ημέρα

    Παρασκευή

          Ώρα

    17:00-19:00

    24/5/2025

    Ημέρα

    Σάββατο

          Ώρα

    12:00-14:00

     

    • ΠΡΟΣΟΧΗ!
    • Για τις τηλεδιασκέψεις θα σας αποστέλλεται η σχετική πρόσκληση μέσω του προγράμματος Microsoft TEAMS, στο πανεπιστημιακό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας (e-mail), λίγες μέρες πριν την τηλεδιάσκεψη. Τις μαγνητοσκοπημένες τηλεσυναντήσεις του μαθήματος σας θα μπορείτε να τις βρείτε μέσα από το κανάλι του μαθήματος στο Microsoft TEAMS. ΔΕΝ θα γίνεται ανάρτηση των συνδέσμων αυτών στην πλατφόρμα σας. 
    • Οι ηχογραφημένες τηλεσυναντήσεις θα είναι διαθέσιμες μόνο κατά τη διάρκεια κάθε εξαμήνου (περίοδος 6 μηνών) λόγω του κανονισμού GDPR. 
  • Προγραμματισμένες Μαθησιακές Δραστηριότητες

    test icon

     

    • Στόχος των εβδομαδιαίων δραστηριοτήτων είναι να εμβαθύνετε σε θέματα που άπτονται των Μαθησιακών Δυσκολιών. 

      Οι δραστηριότητες αυτές αναρτώνται στις εβδομάδες του ακαδημαϊκού εξαμήνου.  

      Για το συγκεκριμένο μάθημα απαιτείται η ενασχόληση με τις ΤΕΣΣΕΡΙΣ (4) δραστηριότητες που υπάρχουν στις ενότητες 4, 6,9 και 11.

      Αν δεν εκτελεστεί έστω και μια από τις βαθμολογούμενες υποχρεωτικές δραστηριότητες τότε ο βαθμός στην τελική βαθμολογία και στην αντίστοιχη στήλη του βαθμολογίου θα είναι «0» και θα πρέπει να επαναλάβετε την δραστηριότητα (μεγαλύτερη σε έκταση) στην επαναληπτική εξεταστική. 

      Για περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες παρακαλώ δείτε το συνημμένο αρχείο.

    • Οι 12 Δραστηριότητες Αυτοαξιολόγησης σας βοηθούν να ελέγξετε τον εαυτό σας ως προς το βαθμό κατανόησης μετά από τη μελέτη κάθε θεωρητικής ενότητας και δεν βαθμολογούνται.

  • Ενδιάμεση Αξιολόγηση

    • Εδώ μπορείτε να δείτε το θέμα και τις οδηγίες για τη γραπτή εργασία εξαμήνου. 

      ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 12/05/2025 (23:59)

       

    • Εδώ μπορείτε να βρείτε τη φόρμα για το εξώφυλλο που θα πρέπει να διαθέτει η εργασία σας καθώς και τον τρόπο που θα πρέπει να μορφοποιηθεί η εργασία σας. 

    • Εδώ μπορείτε να δείτε αρχεία με παραδείγματα γραφής βιβλιογραφικών αναφορών και πηγών σύμφωνα με το σύστημα κωδικοποίησης της APA 7 (Αmerican Psychological Association)

      ΣΗΜΕΙΩΣΗ!!

      • Όλες οι πηγές που αναφέρονται στη βιβλιογραφία της εργασίας σας πρέπει οπωσδήποτε να συνοδεύονται από το DOI ή το ISBN τους, ανάλογα με το αν πρόκειται για επιστημονικό άρθρο ή βιβλίο. Σε περίπτωση που δεν τα αναφέρετε θα αφαιρούνται μονάδες. 
      • Εργασίες που περιέχουν πηγές που αποτελούν προϊόντα Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) θα λαμβάνουν μη λαμβάνουν μη προβιβάσιμη βαθμολογία. 

    • Εδώ μπορείτε να δείτε τα κριτήρια βαθμολόγησης της εργασίας εξαμήνου.

    • Εδώ μπορείτε να δείτε την κατανομής βαρύτητας των επιμέρους βαθμών επί % στον τελικό βαθμό βαθμό του μαθήματος. 

    • Παρακαλώ ενημερωθείτε από το συνημμένο αρχείο σχετικά με τον Kανονισμό του Πανεπιστημίου για την Κειμενική Ομοιότητα/Λογοκλοπή που αφορά στην εργασία εξαμήνου.

    • Σε αυτό το χώρο μπορείτε να υποβάλετε την εργασία του εξαμήνου.

      Η ανάρτηση της εργασίας γίνεται μία μοναδική φορά και θα είναι εφικτή από τις 02/04/25.

      Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής είναι: 

      12/05/2025 (23:59)

      Οι βαθμοί σας θα είναι ορατοί στην πλατφόρμα σας στις 28 Μαΐου 2025.  

  • Περίληψη από Παραπομπές με το APA Referencing Style - Βίντεο

    Διαδικτυακά Σεμινάρια APA Referencing Style

    https://apastyle.apa.org/instructional-aids/tutorials-webinars

    Παραπομπές με το APA (APA Referencing Style – How to)

  • Πρώτη Εβδομάδα 19/02 - 25/02

    no1

  • Δεύτερη Εβδομάδα 26/02 - 04/03

    no1

    • Να επιλέξετε από το διαδίκτυο ένα βίντεο μικρής διάρκειας το οποίο να αναφέρεται σε παιδί με διάγνωση Μαθησιακών Δυσκολιών και να καταγράψετε τα χαρακτηριστικά που εντοπίζετε.

      Καταθέστε την απάντησή σας στο φόρουμ και στη συνέχεια συζητήστε την απάντησή σας με τους συμφοιτητές σας στο ίδιο φόρουμ.

      (Η απάντησή σας να μην ξεπερνά τις 250 λέξεις - 60 λεπτά).

       

  • Τρίτη Εβδομάδα, 05/03 - 11/03

    no1

    • Στους παρακάτω συνδέσμους παρουσιάζονται δύο δραστηριότητες που αφορούν στην αξιολόγηση των μαθητών σε επίπεδο φωνολογικής επίγνωσης, που μπορούν όμως να χρησιμοποιηθούν και για τη βελτίωση της φωνολογικής επίγνωσης των μαθητών γενικά. 

       

      Video με τίτλο: Δυσλεξία: Δραστηριότητα Φωνολογικής Επίγνωσης 1. 

       

       

      Video με τίτλο: Τι είναι φωνολογική ενημερότητα; Μια εύκολη και διασκεδαστική δραστηριότητα για την ανάπτυξή της!

       

       

      Έχοντας υπόψη σας τα πιο πάνω βίντεο, να παρουσιάστε δύο δικά σας παραδείγματα, στα οποία μαθητές εμφανίζουν ορισμένα από τα χαρακτηριστικά των Μαθησιακών Δυσκολιών στην ανάγνωση.

      Παρουσιάστε και συζητήστε 2 πρακτικές που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε ως εκπαιδευτικοί για να βοηθήσετε τους συγκεκριμένους μαθητές.

      (Η απάντησή σας να μην ξεπερνά τις 400 λέξεις - 60 λεπτά).

       Αφού ανεβάσετε την απάντησή σας στο φόρουμ, σχολιάστε τις απαντήσεις τουλάχιστον δύο συμφοιτητών σας.

  • Tέταρτη Εβδομάδα, 12/03 - 18/03

    • Ο Γιάννης είναι 8 ετών, φοιτά στη Β’ τάξη του Δημοτικού και παρουσιάζει έντονες δυσκολίες στην παραγωγή γραπτού λόγου. Πιο συγκεκριμένα, τα κείμενα που παραγάγει είναι μικρά σε μέγεθος, με ατελές περιεχόμενο, με προβλήματα στην ορθογραφία και στη στίξη. Το λεξιλόγιο που χρησιμοποιεί είναι περιορισμένο και ο γραπτός του λόγος παρουσιάζει φτωχή σύνταξη.  

      Δημιουργήστε μια σειρά από δραστηριότητες (2 δραστηριότητες) και πρακτικές (2 πρακτικές),  που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στην τάξη προκειμένου να βοηθηθεί ο Γιάννης. 

      Η απάντησή σας να μην ξεπερνά τις 300 λέξεις (60 λεπτά). 

      Καταληκτική ημερομηνία παράδοσης: 24/03/2025 (23:59)

  • Πέμπτη Εβδομάδα, 19/03 - 25/03

    no1

  • Έκτη Εβδομάδα, 26/03 - 01/04

    no1

    • Για την ολοκλήρωση της δραστηριότητας αυτής, θα πρέπει να χωριστείτε σε ομάδες. Ανατρέξτε στο moodle στην περιοχή Participants και εντοπίστε τα άλλα μέλη της ομάδας σας, επικοινωνήστε μαζί τους με το mail ή το chat, κάνοντας μια σύντομη παρουσίαση του εαυτού σας και ορίστε έναν συντονιστή για την ομάδα σας. Οι ομάδες που θα πρέπει να σχηματιστούν είναι περίπου 4-5. Η ομάδα σας θα πρέπει να απαντήσει σε όσα περιγράφονται παρακάτω. 

       

      Διαβάστε το πιο κάτω άρθρο με προσοχή και απαντήστε τεκμηριωμένα στα εξής:

      Ζακοπούλου, Β., Ζωσιμίδου, Ο., Γεωργίου, Γ., Μυλωνά, Α., (2013). Συννοσηρότητα Μαθησιακών Δυσκολιών και κοινωνικών/ψυχο-συναισθηματικών διαταραχών σε παιδιά σχολικής ηλικίας. Διεπιστημονική Φροντίδα Υγείας, Τόμος 5,Τεύχος 4, 190-198 ISSN 1791 - 9649

      1. Αναλύστε τις δυσκολίες των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες στον κοινωνικό και συναισθηματικό τομέα. 
      2. Με βάση το άρθρο αλλά και τις εμπειρίες που έχετε, να προτείνετε τρόπους με τους οποίους μπορείτε να συμβάλετε εσείς ως εκπαιδευτικοί στη βελτίωση και αντιμετώπιση των δυσκολιών αυτών.
      3. Να προτείνετε περισσότερες παραμέτρους που θα περιλαμβάνατε αν επαναλαμβάνατε  την έρευνα αυτή σήμερα (π.χ.ο ρόλος της γονεϊκής εμπλοκής). Να αιτιολογήσετε την επιλογή σας.

         

       

      Οδηγίες Ολοκλήρωσης της δραστηριότητας:

      --> Με βάση τις οδηγίες που έχουν δοθεί στο κάθε μέλος της ομάδας από τον συντονιστή της, να αναπτύξετε το ερώτημα που σας έχει ανατεθεί και να το επικοινωνήσετε και στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας σας. Συζητήστε τις απαντήσεις σας και με βάση τις παρατηρήσεις που θα γίνουν, διαμορφώστε την απάντησή σας, ώστε να απηχεί τη θέση όλης της ομάδας. Για την καλύτερη συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας σας μπορείτε να αξιοποιήσετε μέσα εξ αποστάσεως επικοινωνίας της επιλογής σας.

      --> Όταν ολοκληρώσετε, αναρτήστε τις απαντήσεις στην πλαρφόρμα στον σχετικό σύνδεσμο. Η απάντησή σας δε θα πρέπει να ξεπερνά τις 300 λέξεις (60 λεπτά).

       

      Η απάντησή σας δε θα πρέπει να ξεπερνά τις 300 λέξεις (60 λεπτά).

      Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης: 05/04/25 (23:59).

  • Έβδομη Εβδομάδα, 02/04 - 08/04

    no1

    • Έχετε χωριστεί σε ομάδες. Η κάθε ομάδα θα αναλάβει τη δημιουργία μιας παρουσίασης στη συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων ενός σχολείου με θέμα: «Αξιολόγηση των Μαθησιακών Δυσκολιών». 

      Μαζί με την ομάδα σας ετοιμάστε μια παρουσίαση κάνοντας αναφορά σε όσα είναι χρήσιμα να γνωρίζουν οι συνάδελφοί σας στο σχολείο για τη διαδικασία αξιολόγησης των Μαθησιακών Δυσκολιών από την πλευρά του εκπαιδευτικού, παρουσιάζοντας και κάποιες ιδέες για εκπαιδευτική αξιολόγηση μέσα στην τάξη. 

      • Η παρουσίασή σας να μην υπερβαίνει τις 15 διαφάνειες.
      • Όταν ολοκληρώσετε, η κάθε ομάδα να αναρτήσει στο φόρουμ συζήτησης της εβδομάδας την παρουσίασή της.
      • Διαβάστε τις παρουσιάσεις των άλλων συμφοιτητών/τριών σας και σχολιάστε τες (χρησιμοποιήστε την πιο κάτω ρουμπρίκα).
      • Θα ακολουθήσει συζήτηση στο φόρουμ με τον/την διδάσκοντα/ουσα του ακροατηρίου σας για να καταλήξετε σε ένα πρότυπο παρουσίασης με βάση τις παρατηρήσεις σας. 

       

      Η απάντησή σας να μην υπερβαίνει τις 500 λέξεις (60 λεπτά).

  • Όγδοη Εβδομάδα, 09/04 - 11/04

    no1

    • Διδάσκετε στη Β’ τάξη Δημοτικού. Από την αρχή της σχολικής χρονιάς προσέξατε πως ένας μαθητής σας αντιμετωπίζει σημαντικές δυσκολίες στον γραπτό λόγο. Με ποιον τρόπο θα αξιολογήσετε ως εκπαιδευτικοί τον γραπτό του λόγο και πώς θα ενημερώσετε επαρκώς τον ψυχολόγο του σχολείου σας για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει;

      Αναπτύξτε ένα σχέδιο δράσης μέσα από το οποίο θα μελετάτε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει.

      Η απάντησή σας δε θα πρέπει να ξεπεράσει τις 400 λέξεις (60 λεπτά).

  • Περίοδος Διακοπών, 14/04 - 27/04

    relax

  • Ένατη Εβδομάδα, 28/04 - 04/05

    no1

    • Ένας συνάδελφός σας, εκπαιδευτικός, διδάσκει στη Β’ Τάξη Δημοτικού και έχει στην τάξη του έναν μαθητή, ο οποίος αντιμετωπίζει σημαντικές δυσκολίες στην ευχέρεια και την κατανόηση. Συγκεκριμένα, ο μαθητής εμφανίζει χαμηλή ταχύτητα επεξεργασίας ακουστικών πληροφοριών και δύσκολα μπορεί να συγκρατήσει, αλλά και να αξιοποιήσει τη σημασία των λέξεων.  Να εισηγηθείτε 2 στρατηγικές στον συνάδελφό σας, τις οποίες θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μέσα στην τάξη, προκειμένου να μπορέσει να βοηθηθεί ο μαθητής του. 

      Όταν ολοκληρώσετε τη δραστηριότητά σας, αναρτήστε την στον σχετικό σύνδεσμο στην πλατφόρμα σας. 

      Η απάντησή σας δε θα πρέπει να ξεπεράσει τις 250 λέξεις (60 λεπτά).

      Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης δραστηριότητας: 08/05/25 (23:59)

  • Δέκατη Εβδομάδα, 05/05 - 11/05

    no1

    • Διαβάστε το πιο κάτω σενάριο και απαντήστε στην ερώτηση που ακολουθεί:

      «Η Μαρίνα είναι μαθήτρια της Δ’ τάξης Δημοτικού. Κάθε φορά που της ζητείται να συντάξει ένα κείμενο, ξεκινά χωρίς σχεδιασμό τη συγγραφή του θέματος, παραγάγει μικρά κείμενα με ατελές περιεχόμενο, δεν ξεκινά τις προτάσεις με κεφαλαίο γράμμα, δεν βάζει τόνους και τελείες και δεν αφιερώνει χρόνο στην αναθεώρηση του κειμένου». 

       

      Ποιες εισηγήσεις θα δίνατε στον εκπαιδευτικό της Μαρίνας, ώστε ο σχεδιασμός των μαθημάτων διδασκαλίας να γίνει με τέτοιον τρόπο, που να βοηθά στη βελτίωση των αδυναμιών της Μαρίνας στη γραπτή έκφραση; 

      Η απάντησή σας δε θα πρέπει να ξεπεράσει τις 400-450 λέξεις (60 λεπτά).

      Ακολουθεί ετεροαξιολόγηση: αφού καταθέσετε την εργασία σας στον αντίστοιχο σύνδεσμο, η εργασία σας θα αξιολογηθεί από 1 συμφοιτητή σας κι εσείς αντίστοιχα, θα αξιολογήσετε την εργασία ενός άλλου συμφοιτητή σας με βάση την πιο κάτω ρουμπρίκα. Όταν ολοκληρώσετε την αξιολόγησή σας, ανταλλάξτε απόψεις και εισηγήσεις μεταξύ σας. Για να γίνει η ετεροοαξιολόγηση, επιλέξτε έναν μόνο συμφοιτητή σας για να ανταλλάξετε τις εργασίες σας. 

  • Ενδέκατη Εβδομάδα, 12/05 - 18/05

  • Δωδέκατη Εβδομάδα, 19/05 - 25/05

    no1

    • Δημιουργήστε ένα φυλλάδιο για εκπαιδευτικούς, στο οποίο θα παρουσιάζονται τρόποι με τους οποίους μπορούν να ενισχυθούν τα κίνητρα και οι ψυχοκοινωνικές δεξιότητες των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες. Ανεβάστε το φυλλάδιό σας στο σχετικό φόρουμ. Η απάντησή σας θα πρέπει να περιοριστεί στις 200 λέξεις (60 λεπτά).

       

      Θα ακολουθήσει ψηφοφορία για το ποιο φυλλάδιο παρουσιάζει με τον πιο ευσύνοπτο και εύληπτο τρόπο τις κατάλληλες πληροφορίες.

       

       

  • Δέκατη τρίτη Εβδομάδα, 26/05 - 03/06

    no13

  • Περίοδος Τελικών Εξετάσεων, 07-08/06, 14-15/06, 21-22/06

    exams

  • Resit Final Exam - Επαναληπτική Τελική Εξέταση