Neapolis University Pafos (NUP) is committed to data security and the fair and transparent processing of personal data. This privacy policy (Policy) sets out how NUP will treat the personal data which you provide in compliance with applicable data protection law, in particular the General Data Protection Regulation (EU) 2016/679 (GDPR).
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΙΣ ΠΑΦΟΥ
«Προσωπικά δεδομένα» σημαίνει κάθε πληροφορία που αναφέρεται σε φυσικό πρόσωπο του οποίου η ταυτότητα είναι γνωστή ή μπορεί να εξακριβωθεί.
Ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας Δεδομένων το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου (NUP) είναι υπεύθυνο για να αποφασίσει πώς θα διατηρεί και επεξεργάζεται προσωπικές πληροφορίες για εσάς.
Η παρούσα πολιτική παρέχει μια επισκόπηση του τρόπου με τον οποίο το NUP επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα και τα δικαιώματά σας βάσει του ΓΚΠΔ, την ισχύουσα τοπική νομοθεσία (όπως τροποποιείται κατά καιρούς) και οποιαδήποτε άλλη σχετική νομοθεσία.
Οι κατάλογοι και τα παραδείγματα που ακολουθούν είναι ενδεικτικά, μη εξαντλητικά και δεν είναι πλήρως αντιπροσωπευτικά για κάθε άτομο στο Πανεπιστήμιο. Η παρούσα Πολιτική μπορεί να συμπληρώνεται από πρόσθετες ειδοποιήσεις, πολιτικές ή οδηγίες ("Πρόσθετες πολιτικές").
Οι πληροφορίες που αναφέρονται εδώ ισχύουν για τη χρήση, την κοινοποίηση και την αποκάλυψη των προσωπικών σας δεδομένων από το NUP, συμπεριλαμβανομένων των Τμημάτων, Ινστιτούτων και Ερευνητικών Κέντρων / Μονάδων του. Τα Τμήματα, Ινστιτούτα και Ερευνητικά Κέντρα / Μονάδες του NUP συνεργάζονται στενά και μοιράζονται τα προσωπικά σας δεδομένα για διάφορους ακαδημαϊκούς, διοικητικούς και στατιστικούς σκοπούς σύμφωνα με τον Κανονισμό ή / και τις δομημένες Πολιτικές και Διαδικασίες.
Το NUP τηρεί αρχείο των στοιχείων που δώσατε στη φόρμα αίτησής σπουδών σας, τυχόν δικαιολογητικά που ζητήθηκαν ως μέρος της αποδοχής σας και πρόσθετες λεπτομέρειες που παρέχονται από τρίτα πρόσωπα. Διατηρούνται επίσης αρχεία σχετικά με τις σπουδές σας στο NUP και στοιχεία για τη χρήση των ακαδημαϊκών και μη ακαδημαϊκών εγκαταστάσεων και υπηρεσιών που προσφέρουμε. Αυτές οι προσωπικές πληροφορίες θα περιλαμβάνουν δεδομένα όπως το όνομά σας, τη διεύθυνση κατοικίας, την
ημερομηνία γέννησης, πρόγραμμα σπουδών, τις πληρωμές διδάκτρων και πληροφορίες σχετικά με τις εξετάσεις, τις αξιολογήσεις και τα αποτελέσματά σας.
Τα προσωπικά σας δεδομένα αποθηκεύονται και διαβιβάζονται με ασφάλεια μέσα από έντυπες και ηλεκτρονικές μορφές, συμπεριλαμβανομένων των βάσεων δεδομένων. Η πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα περιορίζεται στο προσωπικό του Πανεπιστημίου που έχει έννομο συμφέρον για την επεξεργασία, για την εκπλήρωση των συμβατικών του καθηκόντων.
H χρήση των προσωπικών σας δεδομένων από εμάς δεν θα είναι υπερβολική.
Επιπλέον, το Πανεπιστήμιο πιθανόν να επεξεργαστεί κάποιες πληροφορίες σχετικά με εσάς που χαρακτηρίζονται ως «ευαίσθητα» ή «ειδικής κατηγορίας» προσωπικά δεδομένα και που απαιτούν επιπλέον προστασία. Αυτές πιθανόν να περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με την εθνικότητά σας, τον σεξουαλικό προσανατολισμό σας, τις θρησκευτικές σας πεποιθήσεις ή την υγεία σας /ειδικές ανάγκες, τα οποία χρησιμοποιούμε για σκοπούς σχεδιασμού και παρακολούθησης, ή προκειμένου να παρέχουμε φροντίδα, βοήθεια ή κατάλληλες προσαρμογές.
Σε αυτές τις περιπτώσεις τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από εσάς και θα σας δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη χρήση τους.
Το Πανεπιστήμιο θα επεξεργαστεί τα προσωπικά σας δεδομένα για συμβατικούς, νόμιμους σκοπούς ή για σκοπούς δημόσιου συμφέροντος, συμπεριλαμβανομένων των:
Θεωρούμε ότι η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς είναι απαραίτητη για την εκτέλεση των συμβατικών μας υποχρεώσεων μαζί σας (π.χ. για τη διαχείριση της εκπαίδευσης, της φοιτητικής εμπειρίας και της ευημερίας σας ενώ σπουδάζετε στο NUP), απαραίτητη για τη συμμόρφωση με νομική υποχρέωση ( π.χ. παρακολούθηση βίζας), απαραίτητη για την εκτέλεση καθηκόντων που αναλαμβάνουμε προς το δημόσιο συμφέρον (π.χ. διδασκαλία και έρευνα) και απαραίτητη για την επιδίωξη των έννομων συμφερόντων του Πανεπιστημίου.
Ζητούμε από εσάς να μας παρέχετε οποιεσδήποτε πληροφορίες που εύλογα ζητούμε, για να μας επιτρέψετε να διαχειριστούμε τη φοιτητική σας σύμβαση. Εάν χρειαζόμαστε τη συγκατάθεσή σας για οποιαδήποτε συγκεκριμένη χρήση των προσωπικών σας στοιχείων, θα τη συλλέξουμε την κατάλληλη στιγμή και θα μπορείτε να την αποσύρετε ανά πάσα στιγμή. Στη σπάνια περίπτωση που ζητάμε ευαίσθητες πληροφορίες, όπως πληροφορίες σχετικά με την εθνικότητά σας, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, τις θρησκευτικές πεποιθήσεις ή την υγεία / αναπηρία σας, θα έχετε συνήθως την επιλογή να αρνηθείτε τη συγκατάθεσή σας, με το να μην την παρέχετε.
Δεν θα χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας στοιχεία για να πραγματοποιήσουμε πλήρως αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων που θα σας επηρεάζει.
Όπως περιγράφεται παραπάνω, τα προσωπικά σας δεδομένα κοινοποιούνται στο αρμόδιο προσωπικό του NUP, όπως απαιτείται. Επιπλέον, όταν είναι απαραίτητο, μπορεί να κοινοποιηθούν όπως επιτρέπει η απαιτεί ο Νόμος, σε ελεγχόμενη και εμπιστευτική βάση, σε μια σειρά εξωτερικών οργανισμών, συμπεριλαμβανομένων των:
●Αστυνομία και άλλες υπηρεσίες επιβολής του νόμου (όταν είναι απαραίτητο).
Τέτοιες μεταφορές είναι συνήθως απαραίτητες για την εκπλήρωση των συμβατικών μας υποχρεώσεων μαζί σας και πραγματοποιούνται με τις κατάλληλες εγγυήσεις για να διασφαλιστεί η εμπιστευτικότητα και η ασφάλεια των προσωπικών σας πληροφοριών.
Εκτός από όσα ορίζονται παραπάνω, δεν θα δημοσιεύσουμε ή θα αποκαλύψουμε προσωπικές πληροφορίες σχετικά με εσάς σε άλλους εξωτερικούς αιτούντες ή οργανισμούς, εκτός εάν το έχετε ζητήσει ή συναινέσει σε αυτό, ή εάν είναι προς το ζωτικό συμφέρον σας να το κάνουμε (π.χ. σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης).
Αφού αποφοιτήσετε, ένα βασικό αρχείο των σπουδών σας διατηρείται επ 'αόριστόν, έτσι ώστε οι λεπτομέρειες των ακαδημαϊκών σας επιτευγμάτων να μπορούν να επιβεβαιωθούν αλλά και για στατιστικούς ή ιστορικούς σκοπούς. Τα στοιχεία επαφής σας και βασικά προσωπικά σας στοιχεία διαβιβάζονται στο Γραφείο Αποφοίτων ενώ είστε ακόμη φοιτητής, ώστε να μπορείτε να προστεθείτε στη βάση δεδομένων αποφοίτων, δείτε την Πολιτική Αποφοίτων στο https://www.nup.ac.cy/wp-content/uploads/2021/04/PRIVACY-NOTICE-FOR-ALUMNI- NUP_.pdf
Έχετε το δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά δεδομένα που διατηρεί το Πανεπιστήμιο για εσάς.
Έχετε επίσης το δικαίωμα να μας ζητήσετε να διορθώσουμε τυχόν ανακριβή προσωπικά δεδομένα που έχουμε σχετικά με εσάς, να διαγράψουμε προσωπικά δεδομένα ή να περιορίσουμε με άλλο τρόπο την επεξεργασία τους, να αντιταχθείτε στην επεξεργασία τους ή να λάβετε ηλεκτρονικό αντίγραφο με τα προσωπικά δεδομένα που διατηρούμε για εσάς. Λάβετε υπόψη ότι όλα αυτά τα δικαιώματα πληρούνται με διάφορους τρόπους και προϋποθέσεις.
Αποθηκεύουμε τα προσωπικά σας δεδομένα ως μέρος του φοιτητικού σας αρχείου για τη διάρκεια των σπουδών σας. Το NUP διατηρεί προσωπικές πληροφορίες που συλλέγει από εσάς όταν υπάρχει συνεχής έννομη επιχειρησιακή ανάγκη (έννομο συμφέρον) για να το πράξει (για παράδειγμα, για να σας παρέχει μια υπηρεσία που ζητήσατε ή για να συμμορφωθεί με τις ισχύουσες νομικές, φορολογικές ή λογιστικές απαιτήσεις).
Όταν δεν υπάρχει συνεχής έννομη επιχειρησιακή ανάγκη (έννομο συμφέρον) για να επεξεργαστούμε τα προσωπικά σας δεδομένα, το NUP είτε θα τα διαγράψει είτε θα τα ανωνυμοποιήσει ή, εάν αυτό δεν είναι εφικτό (για παράδειγμα, επειδή τα προσωπικά σας στοιχεία έχουν αποθηκευτεί σε εφεδρικά αρχεία), τότε το NUP θα αποθηκεύσει με ασφάλεια τα προσωπικά σας στοιχεία και θα τα απομονώσει από οποιαδήποτε περαιτέρω επεξεργασία έως ότου είναι δυνατή η διαγραφή.
Εάν έχετε απορίες σχετικά με τον τρόπο χρήσης των προσωπικών σας δεδομένων ή επιθυμείτε να ασκήσετε οποιοδήποτε από τα δικαιώματά σας, συμβουλευτείτε την Υπεύθυνη Προστασίας Δεδομένων του Πανεπιστημίου στη ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://www.nup.ac.cy/gr/the-university/data-protection-office/
Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τον τρόπο χειρισμού των προσωπικών σας δεδομένων ή με την απάντηση που λάβατε από εμάς, έχετε το δικαίωμα να υποβάλετε καταγγελία στην Επίτροπο Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα :
Διεύθυνση Γραφείου:
Ιάσονος 1, 1082 Λευκωσία
Ταχυδρομική διεύθυνση
Τ.Θ. 23378, 1682 Λευκωσία
Τηλέφωνο: +357 22818456
Φαξ: +357 22304565
http://www.dataprotection.gov.cy/dataprotection/dataprotection.nsf/home_en/home_en?opendocum ent
Αυτό το έγγραφο ενημερώθηκε τελευταία φορά τον Απρίλιο του 2021. Αναθεωρείται όταν είναι απαραίτητο και τουλάχιστον ετησίως. Τυχόν αλλαγές θα δημοσιευθούν εδώ και θα ειδοποιηθείτε μέσω Moodle ή / και μέσω email.
NEAPOLIS UNIVERSITY PAFOS STUDENTSPRIVACY POLICY
‘Personal data’ means any information relating to identified or identifiable natural person.
As a data controller, Neapolis University Pafos (NUP) is responsible for deciding how it holds and uses personal data about you.
The said policy provides an overview of how NUP process your personal data and your rights under the GDPR, the applicable local legislation (as amended from time to time) and any other relevant legislation.
The lists and examples below are illustrative, non-exhaustive and not fully representative for every individual within the University. This Policy may be supplemented by additional notices, policies or guidance ("Additional Policies").
The information here applies to the use, sharing and disclosure of your personal data by NUP, including its Departments, Institutes and Research Centres/Units. NUP’s Departments, Institutes and Research Centres/Units work together closely and share your personal data for a variety of academic, administrative and statistical purposes in accordance with the Regulation and/or structured Policies and Procedures.
NUP will keep a record of the details you provided on your student application form, any supporting documents requested as part of your admission and additional details provided by any third parties. We will also maintain records about your studies at NUP, and about your use of the academic and non-academic facilities and services that we offer. This personal information will include data such as your name, home address, date of birth, course studied, tuition fee payments, and information about your examinations, assessments and results.
Your personal data is stored and transmitted securely in a variety of paper and electronic formats, including databases. Access to your personal information is limited to University staff who have a
legitimate interest for the processing, for carrying out their contractual duties. The use of your personal information will not be excessive.
In addition to this, the University may process some information about you that is classed as ‘sensitive’ or ‘special category’ personal data, and which requires additional protections. This includes information concerning your ethnicity, sexual orientation, religious beliefs or health/special needs that we use for planning and monitoring purposes, or in order to provide care, help or suitable adjustments.
In this case the said data are collected from you and you be given further details about our use of any such data.
The University will process your personal data for contractual, statutory or public interest purposes, including the following:
We consider the processing of your personal data for these purposes to be necessary for the performance of our contractual obligations with you (e.g. to manage your education, student experience and welfare while studying at NUP), necessary for compliance with a legal obligation (e.g. visa monitoring), necessary for the performance of tasks we carry out in the public interest (e.g. teaching and research), necessary for the pursuit of the legitimate interests of the University.
We require you to provide us with any information we reasonably ask for to enable us to administer your student contract. If we require your consent for any specific use of your personal information, we will collect it at the appropriate time and you can withdraw this at any time. In the rare occasion where we ask for any sensitive information, such as that concerning your ethnicity, sexual orientation, religious beliefs or health/disability, you will normally have the option to refuse your consent by not supplying it.
We will not use your personal information to carry out any wholly automated decision-making that affects you.
As described above, your personal data is shared with relevant staff at the NUP as required. In addition, when necessary it may be shared as permitted or required by law, on a considered and confidential basis, with a range of external organisations, including the following:
Such transfers usually are necessary in order to meet our contractual obligations with you, and are carried out with appropriate safeguards in place to ensure the confidentiality and security of your personal information.
Other than as set out above, we will not publish or disclose any personal information about you to other external enquirers or organisations unless you have requested it or consented to it, or unless it is in your vital interests to do so (e.g. in an emergency situation).
After you graduate, a core record of your studies is retained indefinitely so that the details of your academic achievements can be confirmed as well as for statistical or historical research. Your contact and core personal details are passed to the Alumni Office while you are still a student, so that you can be added to the alumni database see Privacy Notice for Alumni at https://www.nup.ac.cy/wp-content/uploads/2021/04/PRIVACY-NOTICE-FOR-ALUMNI-NUP_.pdf
You have the right to access the personal data that is held about you by the University.
You also have the right to ask us to correct any inaccurate personal data we hold about you, to delete personal data, or otherwise restrict our processing, or to object to processing or to receive an electronic copy of the personal data you provided to us. Keep in mind that all of these rights are met in different ways and under certain conditions.
We store your personal data as part of your student record for the duration of your studies. NUP retains personal information it collects from you where there is an ongoing legitimate business need (legitimate interest) to do so (for example, to provide you with a service you have requested or to comply with applicable legal, tax or accounting requirements).
When there is no ongoing legitimate business need (legitimate interest) to process your personal information, NUP will either delete or anonymise it or, if this is not possible (for example, because your personal information has been stored in backup archives), then NUP will securely store your personal information and isolate it from any further processing until deletion is possible.
If you have any questions about how your personal data is used, or wish to exercise any of your rights, please consult the University’s Data Protection Officer at [email protected] or visit https://www.nup.ac.cy/the-university/data-protection-office/
If you are not happy with the way your personal data is being handled, or with the response received from us, you have the right to lodge a complaint with the Office of the Commissioner for Personal Data Protection at:
Office address:
Iasonos 1, 1082 Nicosia, Cyprus
Postal address
P.O.Box 23378, 1682 Nicosia, Cyprus
Tel: +357 22818456
Fax: +357 22304565
http://www.dataprotection.gov.cy/dataprotection/dataprotection.nsf/home_el/home_el?opendocu ment
This document was last updated in April 2021. It is reviewed when necessary and at least annually. Any changes will be published here and you will be notified via Moodle and/or by email.